پارکت با قیمت مناسب

استفاده از پارکت لمینت روز به روز درحال افزایش میباشد و این پارکت ها هر روز بیشتر در بین خریداران مورد توجه قرار میگیرند.امروزه میتوانید طیف وسیعی از پارکت ها را با قیمت های مختلف در بازار پیدا کنید .اگر بخواهیم مشتریان را دسته بندی کنیم اکثریت جامعه به دنبال پارکت ارزان یا پارکت با قیمت مناسب هستند.شما در بازار میتوانید انواع مختلفی از پارکت ارزان پیدا کنید. نکته مهم اینجاست که برای تهیه همین پارکت ارزان باید به نسبت قیمت به کیفیت آن توجه کنید و سعی کنید انتخابی بهینه داشته باشید.

انتخاب پارکت ارزان

توصیه میشود هنگام  انتخاب پارکت ارزان به کاربرد و محلی که میخواهیم آن را استفاده کنیم توجه کنیم  بطور کلی این نوع پارکت ها قابلیت هایی مشابه نمونه های گران تر خود اما با کیفیت پایین تر را ارائه میدهند.این نمونه ها معمولا دارای لایه ای نازک برای مقاومت در برابر رطوبت میباشند.اما از نظر براقی و چشمگیری نسبت به مشابه گرانتر خود سطح پایین تری دارند.

تولیدکنندگان پارکت ارزان

عمده تولید کنندگان این پارکت های تولید کنندگان ایرانی،چینی و ترکیه ای هستند.که مثل بسیاری از محصولات بخش عمده بازار پارکت ارزان ایران توسط چین گرفته شده و پس از آن برندهای ایرانی و ترکیه ای قرار دارند. برندهای چینی از نظر قیمت نزدیک به برندهای ایرانی هستند.

موارد استفاده از پارکت ارزان

استفاده از پارکت ارزان بیشتر در جاهایی توصیه میشود که در آن احتمال سابیدگی مثل جابجا کردن و کشیدن اجسام روی سطح کم باشد زیرا این پارکت مقاومت کمتری نسبت به سایر پارکت ها در برابر خراشیدگی دارند.همچنین این نوع پارکت نیز دارای طیف رنگ بندی گسترده ای است، و این قابلیت را دارد رنگ مناسب با دکوراسیون و یا کاغذ دیواری مورد علاقه شما را ارایه دهد.

نوشتن دیدگاه