بهترین راه برای پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری

نحوه پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری


با نزدیک شدن به روز های پایانی سال بازار خانه تکانی ها داغ شده و خانم های خانه دار در تکاپوی نظافت و تغییر دکوراسیون منزل خود هستند . در این میان یکی از مواردی که جز دغدغه های اصلی خانم های خانه دار است لکه های موجود بر روی کاغذ دیواری است . به ویژه اگر کودکی در منزلتان دارید بدون شک بار ها و بار ها با چالش پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری مواجه شده اید . در این نوشتار میخواهیم بهترین و کم هزینته ترین راه کار های زدودن رنگ و سایر لکه ها از روی کاغذ دیواری را به شما آموزش دهیم .


نکات طلایی پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری


خانه هایی که در دکوراسیون داخلی آنها از دیوار پوش های طرح دار استفاده می شود معمولا چرک تاب بوده و لکه های روی آنها از دور مشخص نیست . اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که انواع لکه های چربی ، دوده ، خودکار ، مداد شمعی و ... بر روی دیوارهایتان وجود دارد . اما نیازی نیست که با دیدن این لکه ها ناراحت شوید با اجرای چند ترفند ساده به راحتی می توانید از شر لکه های موجود بر روی دیوار خلاص شوید . کافی است تا انتهای این مطلب با تیراژه هارمونی همراه باشید تا شما را با انواع روش های مختلفی که هر کدام برای پاک کردن نوعی از لکه کاربرد دارد آشنا کنیم .

پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری

پاک کردن لکه چربی از روی کاغذ دیواری


یکی از مواردی که در هنگام آشپزی تقریبا غیر قابل پیشگیری است ، پاشیدن لکه های چربی بر روی دیوار های اطراف اجاق گاز می باشد . لکه ی چربی از جمله ی لکه هایی است که عموم افراد بر این تصور هستند که سخت تر از سایر لکه ها پاک می شود . لکه ی چربی پس از گذشت مدتی بزرگتر شده و باعث کدر شدن رنگ کاغذ دیواری می شود . برای پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری میتوان از محلول سرکه و آب استفاده کرد 3/1 لیوان را سرکه و 3/2 دیگر را آب بریزید . ابتدا با یک دستمال خشک گرد و غبار روی کاغذ دیواری را تمیز کنید سپش دستمالی دیگر را به محلول آغشته کرده و به آرامی بر روی محدوده ی مورد نظر بکشید ، توجه داشته باشید که پس از این کار به کمک دستمالی خشک کاغذ دیواری را خشک کنید تا عمر آن کوتاه نشود .

پاک کردن رنگ از کاغذ

پاک کردن گرد و خاک و دوده از روی کاغذ دیواری


یکی از رایج ترین مواردی که در زندگی شهری وجود دارد گرد و خاک و دوده می باشد . چنانچه به طور مستمر گرد و خاک را تمیز نکنید ، در طولانی مدت تجمع آنها باعث تغییر رنگ دیوار پوش ها می شود . برای پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری ، رنگی که ناشی از تجمع گرد و خاک ها است از محلول زیر می توانید استفاده کنید :
• 2/1 پیمانه سرکه
• 4/1 پیمانه جوش شیرین
• 1 پیمانه آمونیاک
• چند لیوان آب گرم
همه ی این موا را با یکدیگر ترکیب کرده و به کمک یک اسفنج یا ابر نرم محلول آماده شده را بر روی گرد و خاک موجود بر روی کاغذ دیواری بکشید .

تمیز کردن لکه رنگ از کاغذ دیواری

پاک کردن رنگ مداد شمعی از روی کاغذ دیواری


این اتفاق بار ها وبار ها برای خانه هایی که فرزند کوچک دارند افتاده است . با وجود حساسیتی که خانم ها در نگه داری کاغذ دیواری ها و به ویژه کاغذ های دیواری رنگ روشن دارند گاهی اوقات پیش می آید که لکه های رنگ بر روی کاغذ دیواری مشاهده می شود . یکی از بهترین روش های پاک کردن رنگ از کاغذ دیواری پاک کن است . اما چناتچه رنگ عمیق تر از آنچیزی بود که به کمک پاک کن پاک شود ابتدا سشوار گرم بر روی آن گرفته و پس از اینکه کمی نرم شد به کمک یک دستمال تمیز پاک کنید .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید