راهنمای خرید کاغذ دیواری

راهنمای کامل خرید کاغذ دیواری

تنوع کاغذ دیواری های موجود در بازار در عین اینکه باعث قدرت خریدار در انتخا طرح ، جنس و رنگ کاغذ دیواری می شود ، گیج کننده نیز می باشد . امروزه کاغذ دیواری ها در ابعاد ، طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند . اما انتخاب مناسب کدام است ؟ چگونه می توان کاغذ دیواری مناسب برای خانه یا محل کار را انتخاب کرد ، در مقاله ی راهنمای خرید کاغذ دیواری قصد داریم شما را با چندین نکته ی طلایی در انتخاب و خرید کاغذ دیواری آشنا کنیم . یکی از طلایی ترین کار هایی که پیش از خرید می تواند در خرید انتخاب کاغذ دیواری به شما کمک کند ، مراجعه به سایت های مختلف و دیدن طرح های مختلف کاغذ دیواری است . شما بهتر است طرحی شفاف و واضح را از کاغذ دیواری مورد علاقه ی خود متصور شوید و سپس اقدام به خرید نمایید .

انتخاب جنس کاغذ دیواری

نکات طلایی خرید کاغذ دیواری

هارمونی رنگ ها و چیدمان یکی از دلایلی است که می تواند دکوراسیون یک خانه را چشم نواز کند ، در صورت هماهنگ نبودن چشم به سرعت خسته شده و دکوراسیون منزل یکنواخت می شود ، بنابراین بهتر است در انتخاب کاغذ دیواری مناسب به سبک چیدمان منزل ، رنگ وسایل منزل از جمله مبل ها ، پرده ها و ... توجه کنید . ابعاد خانه نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب کاغذ دیواری و زرح آن می باشد . برای خانه های کوچک بهتر است از طرح های ساده تر استفاده کرد که خانه را شلوغ نشان دهند ، برای خانه هایی که ارتفاع دیوار های آنها زیاد است کاغذ دیواری هایی با طرح های افقی مناسب تر است . برای کسانی که به دنبال خلق محیطی آرام هستند استفاده از کاغذ دیواری هایی با رنگ ملایم و طرح های گلدار ریز توصیه می شود . کف پوش و دیوار پوش دو عنصر تاثیر گذار در طراحی داخلی خانه هستند بنابراین چنانچه از کف پوش های ساده برای خانه استفاده کرده اید کاغذ دیواری طرح دار می تواند مکمل خوبی برای آن باشد و در صورت داشتن پارکت یا سرامیک طرح دار بهتر است از دیوار پوش های ساده استفاده کنید .

انتخاب کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب کار چندان آسانی نیست برای داشتن انتخاب مطمئن و مناسب راهنمای خرید کاغذ دیواری را مطالعه نمایید . چنانچه برای اولین بار است میخواهید خرید کاغذ دیواری انجام دهید ، ممکن است در میان تنوع و طرح های بیش از حد سردرگم شوید و بهتر است از مشاوره های فروش کاغذ دیواری کمک بگیرید . شرکت تیراژه هارمونی آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره و در زمینه ی خرید و انتخاب کاغذ دیواری مناسب به شما عزیزان می باشد .

انتخاب طرح کاغذ دیواری

انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری

طرح مناسب کاغذ دیواری بستگی بسیار به سایر وسایل موجود در منزل ، ابعاد خانه ، مکانی که میخواهید آن را کاغذ دیواری کنید ، روحیه ی افراد درون خانه ، نوع و طرح کف پوش و ... بستگی دارد . مثلا دیوار اتاق خواب دخترانه معمولا با دیوار پوش هایی به رنگ های صورتی ، کگلبهی ، استخوانی و کرم پوشیده می شود . برای اتاق خواب پسرانه از رنگ هایی همچون آبی و سبز بیشتر استفاده می شود . کاغذ دیواری های کارتونی برای اتاق کودک مناسب هستند و از کاغذ دیواری های طرح دار عموما برای پشت تلوزیون و بخش های کوچکی از دیوار استفاده می شود . هماهنگی رنگ مبل و پرده و سایر اثاثیه نیز با رنگ کاغذ دیواری بسیار اهمیت دارد . رنگ و طرح کاغذ دیواری می توان بیانگر شخصیت افراد ساکن در آن باشد بنابراین در هنگام انتخاب کاغذ دیواری باید حساسیت فراوان به خرج داد . مهم نیست که شما برای کدام قسمت منزل کاغذ دیواری انتخاب می کنید باید در همه ی بخش ها فاکتور های هارمونی ، ابعاد ، روحیه ی فرد و جنسیت و سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید .

انتخاب جنس مناسب کاغذ دیواری

جنس کاغذ های دیواری نیز به اندازه ی رنگ آنها اهیمت دارد . کاغذ های دیواری در دو نوع قابل شست و شو و غیر قابل شست و شو در بازار موجود می باشد . نوع دیگری از کاغذ دیواری نیز در بازار موجود می باشد که کاربرد آن بیشتر در مکان های پر رفت و آمد نظیر بیمارستان ها ، ساختمان های تجاری و .. می باشد . کاغذ دیواری های الیافی ضد باکتری هستند و به دلیل جنسی که دارند هنگام نصب کاغذ دیواری فاصله وجود دارد که گردش هوا را میسر می کد و ار تجمع باکتری جلوگیری می کند .
شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید