انتخاب مناسب ترین دیوار پوش منزل

بهترین دیوار پوش منزل


دیوار ها از جمله قسمت هایی هستند که در معماری داخلی بیشتر بدان توجه می شود ، چرا که یکی از بخش هایی از منزل هستند که بیشتر در معرض دید هستند و تزئین مناسب آنها می تواند طراوت ، شادابی و روحیه ی تازه را برای ساکنان خانه به همراه بیاورد . انواع پوشش های دیواری که می توان در دکوراسیون داخلی از آنها استفاده کرد ، رنگ ، کاغذ دیواری ، دیوار پوش های طرح سنگ کامپوزیتی ، چوب ، سنگ مرمریت و آینه کاری می باشد .

 شرکت تیراژه هارمونی وارد کننده انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و ... همراه با شماست 

 اهمیت رنگ دیوار پوش ها

رنگ دیوارها می توانند به عنوان پایه ای برای سبک دکوراسیون منزل و رنگ سایر اسباب و اثاثیه باشند . بازی با رنگ های مورد استفاده در دیوار ها می توانند تغییرات اساسی در منزل شما ایجاد کنند . برای مثال اگر میخواهید در دکوراسیون مبل هایتان بیشتر به چشم بیاید باید از رنگ های محو کمرنگ و مبل های پر رنگ تر استفاده کنید . توجه داشته باشید در صورت استفاده از رنگ های محو باید توجه ویژه ای به نور پردازی خانه داشته باشید . در صورت استفاده از رنگ های پر رنگ و گرم برای دیوار ها توجه بیشتر به سمت دیوار ها معطوف می شود . اگر تمایل دارید فضای مدرن ایجاد کنید بهتر است ، اگر بخشی از دیوار ها را آیینه کوبی کنید به ایجاد فضای مدرن بیشتر کمک می کند .

انتخاب دیوارپوش مناسب


نقش آیینه کوبی در دکوراسیون داخلی


همانطور که در بالا نیز اشاره شد ، برای ایجاد فضای مدرن میتوان از برچسب ها و دیوار پوش های آیینه ای استفاده کرد . بهتر است بخش کوچکی از دیوار را انتخاب کرده و آن را آیینه کوبی کنید ، علی رغم اینکه ابعاد قسمت آیینه کاری در مقابل کل دیوار بسیار کوچک است باعث تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی می شود . از جمله مشخصه های این نوع دیوار پوش انعکاس مناسب نور می باشد و فضا را روشن تر و بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد . آیینه کوبی در دو سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده می شود .


انواع دیوار پوش ها و نقش آنها در دکوراسیون داخلی


هر یک از انواع دیوار پوش هایی که در ابتدای این نوشتار به آنها اشاره شد برای یک سبک خاص از دکوراسیون داخلی مناسب هستند . برای ایجاد سبک کلاسیک بهتر است از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید .برای داشتن خانه ای خلوت و در صورتی که اسباب اثاثیه ی فراوانی در خانه دارید از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید . دیوار پوش های مرمر کاری ، پتینه کاری نیز برای سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند . پوشش های چوبی برای خاق فضای سنتی که احساس آرامش و راحتی در آن داشته باشید بسیار مناسب است . یکی از مزیت های مهم این دیوار پوش ها این است که عایق صوتی هستند .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید