شیوه های مختلف ایجاد دکوراسیون

 دکوراسیون خانه ی اجاره ای

با پیشرفت شهرنشینی زندگی کردن در خانه های اجاره ای به واقعیت روشنی تبدیل شده. خواه به این نوع زندگی مایل باشیم و یا خواه از آپارتمان نشینی بیزار باشیم مجبوریم بخشی از مراحل زندگیمان را در یک خانه ویلایی یا آپارتمان اجاره ای بگذرنیم.

اما این دلیل خوبی برای نداشتن تلاش و انگیزه در رابطه با تزیین و تغییر دکوراسیون منزل نیست.

افراد خوش ذوق و خلاق همیشه و در همه جا  می تواند فضای دکوراسیون داخلی خانه و اتاقش را دچار تحول کند.

در اینجا از جمله های ایده بخش فاصله گرفته و سراغ ریز نکاتی جهت تغییر دکوراسیون و تزیین خانه اجاره ای کوچک یا بزرگمان می پردازیم.

خانه های اجاره ای از آن جهت که موقتی هستند و ما قصد این را نداریم که مدت زیادی را در آنها بگذرانیم پس صرف هزینه های سنگین برای داشتن دکوراسیون داخلی کار عاقلانه و مقرون به صرفه ای نیست، پس ما گزینه هایی را انتخاب خواهیم کرد که قیمت مناسب تری داشته باشند.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

دکوراسیون خانه اجاره ای

موضوعی که ما در این مقاله روی آن فوکوس کرده ایم تزیین دیوارهای خانه های اجاره ای است.

اولین ایده گزینش یک برچسب زیبا و مناسب و سپس نصب آن روی دیوار می باشد.

 در این راستا باید همواره نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

 اول از انکه سبک و سیاق برچسب باید با فضای محیط مورد نظر شما هماهنگ باشد.

 نکته دوم انتخاب رنگ مناسب است. تلاش کنید تا با بازی رنگ پیش بروید تا نقطه ای کانونی برای جلب توجه در یکی از دیوارهای نشینمن و خواب ایجاد کنید

در صورتیکه در فضای خانه و یاآپارتمانتان دیوارهای خالی زیادی وجود دارند میتوانید با نصب شلف و قفسه های چوبی زیبا فضای آن را زیبا کنید.

با ترکیب و تلفیق حرفه ای و گزینش صحیح اشکال هندسی از دورریختنی های استفاده کنید تا گوشه کنار منزلتان نو نوار شود.

نکات تغییر دکوراسیون

یکی از لذت بخش ترین و پر نشاط ترین کارها خصوصا برای خانم های خانه دار تغییر دکوراسیون است. که علاوه بر تجدید روحیه برای فضای خانه ی شما شادی رابه ارمغان خواهد آورد.

برای داشتن یک تغییر دکوراسیون لذت بخش و تاثیر گذار نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست بلکه کافی است کمی نکته سنج باشید و با چند تغییر ساده اما هوشمندانه فضای دکوراسیونتان متفاوت کنید و ظاهر تازه ای به آن ببخشید،

 نکات مربوط به تغییر دکوراسیون

 تغییر دکور فضای اتاق نشیمن

یکی از قسمت های مهم وتاثیر گذار در فضای خانه و دکوراسیون داخلی مبلمان ها هستند. برای تغییر دکوراسیون کافیست کوسن های خود را تغییر دهید و یا پارچه های مبلی خود را تعویض نمایید.

تا ظاهر جدیدی مهمان نشیمن شما شود.

این تغییر پارچه ی رو مبلی تان می تواند حتی برای یکی از مبلمان شما صورت گیرد و کم هزینه تر نیز باشد.

 

 

نکات مربوط به دکور رنگی

برای اینکه در فضای دکوراسیونتان تغییرات محسوسی ایجاد شود از معجزه ی رنگ ها غافل نشوید.

با استفاده از دکوری های رنگارنگ و ایده های ساده می توانید یک تغییر دکوراسیون جذاب را به خانه تان بسازید. اضافه کردن یک وسیله ی ساده و کوچک مثل کتابخانه و یا شلف می توانید بستر مناسبی را برای حضور رنگ ها در فضای دکوراسیونتان ایجاد نمایید.

 

دکوراسیون با گل و گیاه

یکی از دوست داشتنی تغییرات در راستای زیبا سازی دکوراسیون داخلی استفاده از گل و گیاه است. با کمی ذوق میتوانید با قرار دادن وتزیین قسمت هایی از آپارتمانتان فضای شادی برای خود ایجاد کنید.

تنوع در گلدان ها مانند داشتن دکوری های متنوع در ایجاد فضای تازه برای دکوراسیون نقش به سزایی دارند . پس همین الان برای خرید چند گلدان گل شیک اقدام کنید.

 

دکوراسیون تابلوهای تزیینی

برای اینکه تغییر دکوراسیون منزلتان مقرون به صرفه و کم هزینه باشد استفاده از چندتابلوی زیبا نیز می تواند فضایی منحصر به فرد را برای شما ایجاد کند . پس میتوانید از تابلوهای زیبایی که تابحال روی دیوار خانه نصب نکرده اید استفاده کنید.

شاید برخی افراد براین باور باشند که استفاده از برچسب یا استیکر برای فضای داخلی کار جالبی نیست. ضمن اینکه به نظر برخی از این دوستان احترام می گذاریم قابل ذکر است که هر کدام از این استیکرها در جایگاه و محل خود میتوانند جذاب باشند . به علاوه امروزه برچسب های بسیار شیک و لاکچری به بازار وارد شده که به راحتی می تواند فضای شیکی برای خانه ها به ارمغان بیاورد.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید