تجهیزات دکوراسیون داخلی

اکسسوری در دکوراسیون

امکان ندارد بتوان تاثیر دکوراسیون بر روحیه افراد ساکن در بنا را انکار کرد. در همه جای دنیا حتی در ایران خودمان نیز پژوهش های زیادی بر تاثیر دکوراسیون و فضاهای شهری بر روحیه ی افراد انجام شده است.

نکاتی که در دکوراسیون اگر مطابق با سلیقه ی افراد و همچنین مطابق با فضای خانه رعایت شود تاثیرات غیرقابل انکاری دارد.

نکاتی مثل رنگ، فرم، چیدمان، بافت و متریال مبلمان خانه از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

بهتر است دست از استفاده از رنگ های کرم قهوه ای برداریم و رنگ های مورد علاقه ی خود را در خانه هایمان استفاده کنیم. مگر چه اشکالی دارد؟

فضای رنگی هر خانه ای را جذابتر میکند.

اکسسوری دکوراسیون ساده

برای کلمه ی اکسسوری در زبان فارسی معادل وسایل جانبی را در نظر گرفته اند که برای محتوای این کلمه به نظر خیلی مناسب نیست.چرا که اکسسوری به همه ی تجهیزات و متعلقات اصلی و یا فرعی یک وسیله یا محیط می گویند .

کسانی که در زمینه ی طراحی داخلی سررشته دارند می دانند همانطور که اکسسوری های مناسب و زیبا خانه را زیبا می کند اکسسوری هایی که نادرست باشند و انتخاب مناسبی برای فضا نباشند دکوراسیون را به راحتی بهم میزنند.

برای داشتن خانه ای زیبانیازی به صرف هزینه های زیاد نیست بلکه با وسایل ساده و تنها با یک چیدمان زیبا کنارهم و ساختن ترکیب های زیبا میتوانید زیبایی فضا را چندین برابر کنید.

در این مقاله تیم تحریری ما قصد آموزش انتخاب وسایل تزیینی و دکوریه های مناسب را به شما خواهند داد تا در بدو ورود به مغازه ها به دور از سر درگرمی وسیله ی مناسب با دکوراسیون خود را انتخاب و خریداری کنید . پس با ما همراه باشید.

تجهیزات دکور ساده

اجرای یک دکور ساده و زیبا

تشخیص اینکه چه گزینه هایی را میتوانید انتخاب کنید کاری است که در قدم اول باید انجام دهید. پس قبل از خرید لیستی از هرآنچه را لازم دارید تا فضای خانه تان را زیبا کنید تهیه کنید وسایلی مثل
فرش ، یا کوسن، آینه، کاسه های تزئینی شمع، قاب عکس، گل و گلدان و … البته این لیست کاملی نیست، ذهن خود را باز کنید و فکر کنید چه چیزهایی زیبایی اتاقتان را دو برابر می کند.

انتخاب تجهیزات مناسب دکوراسیون زیبا

قدم دوم این است که در هر اتاق چشمگیر ترین وسیله و در واقع ستون فقرات دکوراسیون را تعیین کنید .در واقع برای اکسسوری های تزینی یک کانون تعیین کنید وسایر وسایل را مطابق با آن قرار دهید.

اجرای دکوراسیون ساده

 رنگ های مناسب دکوراسیون دلخواه

قطعه اصلی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید مبنای خوبی برای رنگ سایر قسمت هاست. توصیه می شود برای انتخاب رنگ اتاق خود از قانون ۶۰-۳۰-۱۰ استفاده کنید. ۶۰% از رنگ غالب دیوار باید رنگی خنثی باشد. و ۳۰% رنگ مکمل. ۱۰% باقیمانده از رنگ تاکیدی(اصلی) استفاده شود. در هنگام خرید وسیله های تزئینی بر آن ۱۰ و ۳۰ درصد تمرکز کنید. وسایلی را انتخاب کنید که با این رنگ ها هارمونی داشته باشد.

تناسب ابعاد وسایل دکوراسیون

دو عنصر مهم پس از رنگ اندازه و شکل وسایل است که میتواند به اتاق شما زیبایی ببخشد یا اتاقتان را زشت تر کند. برای مثال انتخاب فرش ها باید مناسب با فضای اتاق صورت گیرد . در هنگام استفاده از وسایل ترکیبی به این دقت کنید که تک تک اجزا به فضای مورد نظر شما بیاید. بنابراین همخوانی اجزا یکی از اصول مهم در تغییر دکوراسیون محسوب میشود.سعی کنید از وسایل تزیینی استفاده کنید اختلاف ارتفاع داشته باشند و پشت سر هم قرار نگیرند تا در یک نگته دیده شوند

 

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید