فنگ شویی در دکوراسیون خانه

فنگ شویی آیینه در دکوراسیون خانه

چینی ها یکی از مردمان بسیار پر اعتقاد و بسیارعجیب هستند برای مثال اعتقاد دارند که وجود آینه در خانه میتواند برای اعضای آن خانه سلامتی و پول به همراه داشته باشد اما این موضوع را وابسته به این امر میدانند که فنگ شویی آینه های به خوبی رعایت شده باشد.اگر فنگ شویی خانه به خوبی انجام نشود.نه تنها سلامتی و مال ومنالی به همراه ندارد بلکه به راحتی به هزینه های خانه نیز لطمه های بزرگی را وارد میکند.

براي اينكه هر چيزي در آينه دو برابر مي‌شود پس خيلي مهم است كه تصوير آينه‌هاي ثابت خانه چه باشد. قبل از خواندن ادامه اين مطلب اول سري بگردانيد و به آينه‌هاي خانه‌تان نگاهي بيندازيد. آينه‌هاي منزل شما چه منظره‌اي را صبح تا شب نشان مي‌دهند؟

فنگ شویی

نباید های آینه کاری در فنگ شویی

فنگ‌شويی آينه بايدها و نبايدهای زيادی دارد. در قانون اصلي فنگ‌شويی آمده كه آينه نبايد به هيچ صورتی بازتاب‌ دهنده تصوير اشيای خاص باشد؛ يعني هر وقت احساس كرديد كه با نصب آينه‌ای در قسمتی خاص از منزل‌ تان يكي از اين 10 تصوير را در آن مي‌بينيد بايد سريع بی ‌خيال نصب آن شويد و آينه را‌ برداريد؛ البته اگر به فنگ‌شويی و جادوی انرژی‌ زايی آن اعتقاد داريد:

  • درها و پنجره‌ها
  •  تختخواب
  • سينك توالت
  •  گاز آشپزخانه
  • يك آينه ديگر
  • لوازم تلنبار شده خانه
  • آشغال
  •  لبه‌های تيز لوازم خانه يا ديوارها یا کاغذ دیواری
  • تصويری مخدوش شده و ناواضح از صورت خودتان
  •  قد بلندترين عضو خانواده در حالي كه تصوير سر او در آينه جا نمی ‌شود.

فنگ شویی

استقبال با استفاده از آینه

آيا معماری خانه شما هم طوری است كه به محض ورود راهروی باريكی جلوی‌ تان قرار مي‌گيرد؟ با اين حساب بايد خيلی مراقب گردش انرژي‌های خوب زندگی يا همان چی دوست‌ داشتني باشيد. در اين مواقع هميشه يك ديوار بلند روبه‌روی در ورودی قرار دارد كه مانع از به جريان افتادن انرژی در خانه مي‌شود. درواقع در همان لحظه اول ورورد به خانه به ديوار روبه ‌رويی می ‌خورد و برمی‌گردد و تمام! حالا اگر مي‌خواهيد كه چی را از دست ندهيد بايد از آينه‌ها كمك بگيريد.

استفاده از يك آينه در راهروی ورودی هم باعث مي‌شود راهروی تنگ و باريك ديگر گرفته و دلگير نباشد و هم اينكه كلي انرژی چی منعكس مي‌كند و نمی ‌گذارد همه‌ شان از راهرو فرار كنند. فقط يادتان باشد آينه را در جايی بگذاريد كه مستقيم جلوی در ورودی نباشد؛ اين‌طوری بيشتر به فرار چي كمك مي‌كنيد. قرار دادن آينه در راهرو نوعی خوشامدگويی به انرژي‌های خوب وارد شده به خانه است. پس از چی با يك آينه زيبا استقبال كنيد.آشپزخانه جای قابلمه است.

فقط در يك مورد لاز م است كه در آشپزخانه‌ها از آينه استفاده شود. آن هم زماني است كه آشپز پشت به در ورودی مشغول آشپزی است و می‌خواهد از اوضاع و احوال پشت سرش خبردار شود. اين مساله هم تازه فقط ممكن است در آشپزخانه بزرگ رستوران‌ها و هتل‌ها اتفاق بيفتد و گرنه كمتر كسي در خانه‌اش در زمان آشپزی می‌خواهد بداند پشت سرش چه خبری است. در هر حال اين تنها موقعيتی است كه استفاده از آينه را در آشپزخانه مجاز مي‌كند در غير اين صورت جای آينه اصلا در مطبخ نيست. البته بنا به قاعده فنگ‌شويی برای اين مشكل بزرگ پشت سر آشپزها هم راه‌حلی هست. فنگ‌شويی مي‌گويد مي‌شود در اين موقعيت از سطح‌های براق پشت اجاق گاز استفاده كرد تا تصويری از پشت سر برای آشپز درست كند.

البته در این موارد بايد يك قانون مهم را هم رعايت كرد؛ اینکه آينه در آشپزخانه نبايد به هيچ صورتی منعكس‌ كننده شعله‌های گاز باشد حتی شيشه پنجره‌ها يا كاشی‌ های آينه‌كاری شده هم نبايد تصوير شعله گاز را منعكس كنند. آينه در فنگ‌ شويی نماد آب است و آب و آتش با هم جور درنمی یآيند. نكته بعدی اينكه استفاده از كاشيی های آينه‌كاری شده در آشپزخانه يك اشتباه بزرگ از نظر مبانی فنگ‌ شويی محسوب می‌شود. تصوير كج و كوله‌ای كه از شما در تكه‌های كوچك آينه رو به ‌رو می‌ افتد چندان مطابق با اصول فنگ‌شويی نيست.

فنگ شویی

آينه‌هاي روبه ‌رو

آينه‌ها نبايد هيچ‌وقت كاسه توالت يا دريچه فاضلاب را نشان دهند. البته چسباندن يك آينه پشت در ورودي به دستشويی كار مناسبي است. فضاي دستشویی ‌ها هميشه كمترين ميزان چی را دارد و به همين دليل نصب يك آينه به در ميتواند مانع خروج انرژی از آنجا شود. بهتر است روی در ورودی به توالت و حمام هم يك آينه بزرگ قرار بگيرد؛ اين‌طوری چی كمتری به سمت توالت می‌ رود و به سمت باقی اتاق‌ها هدايت مي‌شود.

 شرکت تیراژه هارمونی وارد کننده انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و ... همراه با شماست 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید