لیست قیمت کاغذ دیواری ضد آب

اخیرا با ورود کاغذ دیواری های ضد آب به بازار رویای استفاده از کاغذ های دیواری در محیط های مرطوب محقق گشته است . کاغذ دیواری های ضد آب جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک در حمام و آشپزخانه و همچنین در شهر های مرطوب هستند و قیمت کاغذ دیواری ضد آب به سبب جنس خاصی که دارد گران تر از انواع ساده ی آن می باشد . تکنولوژی PVC در تولید کاغذ های دیواری باعث تولید کاغذ های ضد آب شده است . این نوع از کاغذ های دیواری دارای روکش وینیل بوده که باعث مقاومت آنها در برابر رطوبت می شود . ویژگی هایی همچون ضد خش بودن و استحکام بالا در کنار ضد آب بودن باعث شده است که قیمت کاغذ دیواری بیشتر شود.

تفاوت قیمت کاغذ دیواری ضد آب و قابل شست و شو

اگر شما نیز تا کنون اقدام به خرید و بررسی کاغذ دیواری کرده باشید بدون شک با انواع کاغذ دیواری قابل شستشو ، غیر قابل شستشو و ضد آب برخورد داشته اید ، دانستن تفاوت ویژگی ها و تفاوت قیمت میان کاغذ دیواری ضد آب و قابل شست و شو می تواند شما را در خرید کاغذ دیواری راهنمایی کند . کاغذ دیواری قابل شست وشو عموما برای اتاق خواب ها و سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرد ولی برای محیط های کاملا مرطوب همچون حمام و دستشویی مناسب نیستند . منظور از کاغذ های ضد آب آن دسته از کاغذ دیواری هایی است که پوشش وینیلی بر روی آنها قرار دارد و عموما پشت چسب دار هستند و به راحتی قابل نصب بدون نیاز به نصاب هستند .

قیمت انواع کاغذ دیواری

امروزه  انواع کاغذ دیواری هم از نظر جنس و هم از نظر تنوع در طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و متناسب با هر سلیقه ، شرایط آب و هوایی و مکان مورد استفاده قابل خریداری هستند .اطلاع کامل از کاربرد انواع کاغذ های دیواری و ایجاد هارمونی و هماهنگی بین رنگ کاغذ دیواری از فاکتور های مهمی هستند که هنگام خرید کاغذ دیواری باید بدان توجه کرد . قیمت کاغذ دیواری ضد آب به دلیل پوشش خاص آن و استحکام آن در برابر رطوبت گران است ولی این نوع از کاغذ های دیواری برای هر محیطی مناسب نیست و عموما برای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد .

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه