قیمت کاغذ دیواری ضد آب

لیست قیمت کاغذ دیواری ضد آب

اخیرا با ورود کاغذ دیواری های ضد آب به بازار رویای استفاده از کاغذ های دیواری در محیط های مرطوب محقق گشته است . کاغذ دیواری های ضد آب جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک در حمام و آشپزخانه و همچنین در شهر های مرطوب هستند و قیمت کاغذ دیواری ضد آب به سبب جنس خاصی که دارد گران تر از انواع ساده ی آن می باشد . تکنولوژی PVC در تولید کاغذ های دیواری باعث تولید کاغذ های ضد آب شده است . این نوع از کاغذ های دیواری دارای روکش وینیل بوده که باعث مقاومت آنها در برابر رطوبت می شود . ویژگی هایی همچون ضد خش بودن و استحکام بالا در کنار ضد آب بودن باعث شده است که قیمت کاغذ دیواری بیشتر شود.

کاغذ دیواری ضد آب

تفاوت قیمت کاغذ دیواری ضد آب و قابل شست و شو

اگر شما نیز تا کنون اقدام به خرید و بررسی کاغذ دیواری کرده باشید بدون شک با انواع کاغذ دیواری قابل شستشو ، غیر قابل شستشو و ضد آب برخورد داشته اید ، دانستن تفاوت ویژگی ها و تفاوت قیمت میان کاغذ دیواری ضد آب و قابل شست و شو می تواند شما را در خرید کاغذ دیواری راهنمایی کند . کاغذ دیواری قابل شست وشو عموما برای اتاق خواب ها و سالن های پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرد ولی برای محیط های کاملا مرطوب همچون حمام و دستشویی مناسب نیستند . منظور از کاغذ های ضد آب آن دسته از کاغذ دیواری هایی است که پوشش وینیلی بر روی آنها قرار دارد و عموما پشت چسب دار هستند و به راحتی قابل نصب بدون نیاز به نصاب هستند .

قیمت کاغذ دیواری ضدآب

قیمت انواع کاغذ دیواری

امروزه  انواع کاغذ دیواری هم از نظر جنس و هم از نظر تنوع در طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و متناسب با هر سلیقه ، شرایط آب و هوایی و مکان مورد استفاده قابل خریداری هستند .اطلاع کامل از کاربرد انواع کاغذ های دیواری و ایجاد هارمونی و هماهنگی بین رنگ کاغذ دیواری از فاکتور های مهمی هستند که هنگام خرید کاغذ دیواری باید بدان توجه کرد . قیمت کاغذ دیواری ضد آب به دلیل پوشش خاص آن و استحکام آن در برابر رطوبت گران است ولی این نوع از کاغذ های دیواری برای هر محیطی مناسب نیست و عموما برای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد .

لیست قیمت کاغذ دیواری

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید