فرق بین کاغذ دیواری و کاغذ دیواری تصویری


کاغذ دیواری تصویری که به تازگی وارد بازار شده اند از نظر قیمت و جنس با کاغذ دیواری های معمولی متفاوت هستند . کاغذ دیواری تصویری دارای طرح خاص و اغلب سفارشی تولید می شود و آنها را به صورت ترکیبی با کاغذ دیواری معمولی استفاده می کنند . این طرح های چاپ شده می توانند به صورت سه بعدی باشند . در استفاده از کاغذ دیواری تصویری باید محتاط بود زیرا تصویر های شلوغ می تواند فضای اتاق و یا خانه ی شما را شلخته جلوه دهد .

کاغذ دیواری تصویری چیست؟


کاغذ دیواری تصویری دسته ای از کاغذ دیواری است که دارای تصاویر مختلفی هستند . همزمان با توسعه ی تکنولوژی و ایجاد پرینتر ها هر تصویری را بر روی کاغذ های دیواری میتوان چاپ کرد .
این نوع کاغذ همانند سایر کاغذ دیواری ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و متناسب با هر سلیقه ای در بازار موجود می باشد . میتوان از این کاغذ به عنوان کاغذ دیواری اتاق خواب ، یا کاغذ دیواری پذیرایی استفاده کرده و فضایی مدرن و به روز را به خانه بیاورید .


طرح کاغذ دیواری تصویری


دیوار پوش تصویری در طرح های مختلفی همچون طرح طبیعت ، حیوانات ، چهره های انسان و ... موجود می باشند . همچنین شما می توانید طرح دلخواه خودتان را بر روی پوستر های دیواری چاپ کنید .


قیمت کاغذ دیواری پوستری


کاغذ دیواری تصویری بر اساس نوع طرح و جنس کاغذ دیواری دارای قیمت های مختلفی می باشند . مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت کاغذ  تصویری نوع و جنس کاغذی است که طرح مورد نظر بر روی آن چاپ می شود . همچنین از جمله موارد دیگری که در تعیین قیمت کاغذ دیواری موثر است طرحی که بر روی کاغذ چاپ می شود و برند آن است. قیمت کاغذ دیواری تصویری معمولا از 40 هزار تومان به ازای هر متر مربع شروع می شود و تا 70 هزار تومان نیز موجود می باشد .

نکات مهم استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری تصویری با توجه به خاص بودنش یکی از ابزار هایی است که به راحتی می تواند خانه ی شما را خاص کرده و متمایز کند . بنابراین در دکوراسیون داخلی به آن توجه ویژه ای می شود .
از جمله مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مورد توجه قرار گیرد ، این است که تصویر مورد استفاده با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد . کاغذ دیواری های سه بعدی برای استفاده در منازلی که به صورت مدرن طراحی شده اند مناسب هستند . و نباید در طراحی کلاسیک از آنها استفاده کرد .
عکس هایی که در کاغذ دیواری تصویری مورد استفاده قرار میگیرند باید دارای وضوح تصویر بالا باشند . در هنگام نصب کاغذ دیواری نیز باید دقت فراوان داشت چرا که طرح ها باید همانند پازل به درستی در کنار هم قرار بگیرند . و دقت بالا می توان در نهایت منجر به ایجاد طرحی زیباتر شود .

نوشتن دیدگاه