تفاوت کاغذ دیواری تصویری با کاغذ دیواری پوستری

فرق بین کاغذ دیواری و کاغذ دیواری تصویری


کاغذ دیواری تصویری که به تازگی وارد بازار شده اند از نظر قیمت و جنس با کاغذ دیواری های معمولی متفاوت هستند . کاغذ دیواری تصویری دارای طرح خاص و اغلب سفارشی تولید می شود و آنها را به صورت ترکیبی با کاغذ دیواری معمولی استفاده می کنند . این طرح های چاپ شده می توانند به صورت سه بعدی باشند . در استفاده از کاغذ دیواری تصویری باید محتاط بود زیرا تصویر های شلوغ می تواند فضای اتاق و یا خانه ی شما را شلخته جلوه دهد .

تفاووت کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری تصویری

کاغذ دیواری تصویری چیست؟


کاغذ دیواری تصویری دسته ای از کاغذ دیواری است که دارای تصاویر مختلفی هستند . همزمان با توسعه ی تکنولوژی و ایجاد پرینتر ها هر تصویری را بر روی کاغذ های دیواری میتوان چاپ کرد .
این نوع کاغذ همانند سایر کاغذ دیواری ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و متناسب با هر سلیقه ای در بازار موجود می باشد . میتوان از این کاغذ به عنوان کاغذ دیواری اتاق خواب ، یا کاغذ دیواری پذیرایی استفاده کرده و فضایی مدرن و به روز را به خانه بیاورید .


طرح کاغذ دیواری تصویری


دیوار پوش تصویری در طرح های مختلفی همچون طرح طبیعت ، حیوانات ، چهره های انسان و ... موجود می باشند . همچنین شما می توانید طرح دلخواه خودتان را بر روی پوستر های دیواری چاپ کنید .

کاغذ دیواری تصویری


قیمت کاغذ دیواری پوستری


کاغذ دیواری تصویری بر اساس نوع طرح و جنس کاغذ دیواری دارای قیمت های مختلفی می باشند . مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت کاغذ  تصویری نوع و جنس کاغذی است که طرح مورد نظر بر روی آن چاپ می شود . همچنین از جمله موارد دیگری که در تعیین قیمت کاغذ دیواری موثر است طرحی که بر روی کاغذ چاپ می شود و برند آن است. قیمت کاغذ دیواری تصویری معمولا از 40 هزار تومان به ازای هر متر مربع شروع می شود و تا 70 هزار تومان نیز موجود می باشد .

کاغذ دیواری های تصویری

نکات مهم استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی


کاغذ دیواری تصویری با توجه به خاص بودنش یکی از ابزار هایی است که به راحتی می تواند خانه ی شما را خاص کرده و متمایز کند . بنابراین در دکوراسیون داخلی به آن توجه ویژه ای می شود .
از جمله مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مورد توجه قرار گیرد ، این است که تصویر مورد استفاده با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد . کاغذ دیواری های سه بعدی برای استفاده در منازلی که به صورت مدرن طراحی شده اند مناسب هستند . و نباید در طراحی کلاسیک از آنها استفاده کرد .
عکس هایی که در کاغذ دیواری تصویری مورد استفاده قرار میگیرند باید دارای وضوح تصویر بالا باشند . در هنگام نصب کاغذ دیواری نیز باید دقت فراوان داشت چرا که طرح ها باید همانند پازل به درستی در کنار هم قرار بگیرند . و دقت بالا می توان در نهایت منجر به ایجاد طرحی زیباتر شود .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید