انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای اتاق نشیمن

نحوه انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن

اتاق نشیمن در هر خانه ای پر رفت و آمد ترین مکان است ، بنابراین باید برای دکور و آرایه های تزئینی آن توجه بیشتری به خرج داد، بخصوص در انتخاب کاغذ دیواری این مکان باید دقت  داشته باشید. اتاق نشیمن باید محیطی گرم و صمیمی و در عین حال زیبا باشد. برای به وجود آوردن این محیط گرم پیشنهاداتی را به شما ارائه می کنیم.برای چیدمان لوازم موجود در اتاق نشیمن می توانید نقطه ای را به عنوان مرکز در نظر بگیرید و مبل ها را روبروی آن قرار دهید.

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

رنگ کاغذ دیواری اتاق نشیمن

همچنین می توانید کاناپه را به دیوار نچسبانید و با کمی فاصله از دیوار قرار دهید، با این کار هم کمی تغییر را بوجود آوردید و اینکه طرح کاغذ دیواری کاملا مشخص می شود. بهتر است در اتاق نشیمن خود از کاغذ دیواری هایی به رنگ های ملایم استفاده کنید.

رنگ کاغذ دیواری اتاق نشیمن

کاغذ دیواری اتاق نشیمن

همانطور که می دانید رنگ ها تاثیر زیادی در روحیه افراد دارند. اگر کاغذ دیواری هایی با رنگ های ملایم و گرم انتخاب کنید می توانید اتاق نشیمن را به مکانی به دور از دلهره و استرس تبدیل کنید. اگر تمایل دارید اتاق نشیمن شما محیطی صمیمی به نظر آید می توانید از رنگ کاغذ دیواری سبز استفاده کنید. استفاده از آینه برای وسیع تر به نظر رسیدن فضا بسیار مناسب است. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است با نصب یک آینه بزرگ بر روی دیوار می توانید فضای خانه را بزرگ تر نشان دهید.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید