11 نکته درباره کاغذ دیواری

انتخاب بهترین کاغذ دیواری

هميشه دانستن نكات مرتبط با هر عملی ميتواند نقش تعيين كننده ای در انتخاب داشته باشد و تاثير خوبی بر عمل خواهد داشت. در زير به بعضی از نكات مهم اشاره می كنيم كه دانستن آن ها شما را در طراحي دكوراسيون داخلی راهنمايی مي كند. برای كسب اطلاعات بيشتر و موضوعی می توانيد به سايت كاغذ ديواری مراجعه كنيد و يا با كارشناسان شركت تيراژه هارمونی تماس بگيريد.

انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری

  1.  در اتاق نشیمن بهتر است از با الیاف طبیعی و پارچه‌ای استفاده کنید تا یک حس دوستانه و صمیمی به اطراف و اطرافیانتان منتقل شود.

انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری

   2. در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده‌های چوب، خرده‌های فلز و موادی مثل پی‌ وی‌ سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش‌ها بیشتر است.

  3. در تعیین کاغذ دیواری اتاق بچه‌ها می‌توانید از طرح‌های متنوع عروسکی و رنگ‌های شاد و درخشان کمک بگیرید.

  4. با استفاده از طرح‌های عمودی و با فاصله، می‌توانید دیوارها را بلندتر جلوه داده و این حسی را القا کنید که انگار سقف در فاصله‌ای مرتفع‌تر از ارتفاع واقعی‌اش قرار گرفته است.

  5. با استفاده از طرح‌های افقی، می‌توانید خانه را وسیع‌تر و پهن‌تر از آنچه هست، نشان ‌داده و در عین حال، سقف را به کف نزدیک‌تر نشان دهید.

  6. با استفاده از طرح‌های شلوغ و گُل‌دار، می‌توانید فضا را کوچک‌تر نشان دهید. 

  7. با استفاده از طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.

  8. یادتان باشد که اگر الگوی کاغذ دیواری‌تان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشد، پوشش دیوارتان بر جلوه محیط غلبه خواهد کرد، به نحوی که مبلمان و وسایل داخل      اتاق کمتر دیده می‌شوند.

  9. یادتان باشد که هماهنگی بین بافت کاغذ دیواری و پارکت لمینت ودیگر زیر مجموعه‌ های مبلمان بسیار مهم بوده و بهتر است که این اقلام را در یک طیف رنگی و یا مکمل یکدیگر انتخاب کنید.

  10. بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری ، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند      تاثیر زیادی بر محیط می‌گذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ کاغذ دیواری باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.

  11. از رنگ‌های درخشان بهتر است که در اتاق کودکان استفاده کنید. این رنگ‌ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می‌شود. به‌طور معمول رنگ‌های درخشنده با رنگ سفید رقیق می‌شوند. 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید