ترفندهای کم هزینه برای دکوراسیون خانه

ترفندهای ساده برای دکوراسیون داخلی

بهار آمده است و آدم دوست دارد حال و هوای خانه را نیز همچون طبیعت نونوار و تازه کند. همه چیز بدرخشد و تمیز و مرتب در سرجای خود قرار داشته باشند. برای این منظور باید دستی به سر و روی برخی بخش های خانه بکشید تا حس تازگی را به بیننده القا کند. برای این منظور ترفندهای ساده اما کاربردی برایتان نوشته ایم که در صورت تمایل می توانید در خانه خود اجرا کنید.

ایده های دکوراسیون داخلی

ایده های کم هزینه دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی زیبا با کاغذ دیواری

بهترین ایده های دکوراسیون داخلی

آیا وقت یا بودجه این را ندارید که همه دیوارهای خانه را رنگ کنید؟

می توانید بخشی از دیوار را انتخاب و فقط آن قسمت را نقاشی کنید. در دکوراسیون های حرفه ای نیز اگر توجه کرده باشید، همیشه دیوارهای یک اتاق رنگ های متفاوت از هم دارند. البته در بیشتر آنها از کاغذ دیواری استفاده شده است، اما شما می توانید با رنگ نیز همین طرح را اجرا کنید. برای تناسب بیشتر دیوار با وسایل، می توانید از این رنگ روی میز یا دیگر وسایل خانه نیز اشاره ای داشته باشید. این ایده بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد، اما دکوری های متناسب با رنگ انتخابی شما هم می تواند بر زیبایی بیشتر و نو نوار دیده شدن فضا تاثیر بگذارد.

ترفندهای کم هزینه برای دکوراسیون خانه

رنگ های براق در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ های براق و بسیار بولد این مزیت را دارد که در نخستین نگاه، تغییر خانه را به بیننده یادآوری می کند. در نورهای زیاد روزهای بهاری این رنگ بازتاب خوبی دارد. اما اگر آپارتمان شما چندان نورگیر نیست، با هالوژن و نورپردازی های و استفاده از پارکت لمینت دیگر موجب درخشندگی دیوار بشوید. به طور مثال، رنگ آبی کبالت، با رنگ طلایی براق بسیار خوب جفت می شود و می توانید قاب آثار هنری را به رنگ طلایی انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید