تاثیر کاغذ دیواری در ابعاد خانه

تاثیر کاغذ دیواری در بزرگ نشان دادن خانه

زندگی شهرنشینی و دنیای مدرن سبب شده تا خانه های بزرگ تبدیل به آپارتمان ها و مجتمع ها و سازه های بزرگ اما در عین حال خانه های کوچک شوندو پیوسته افراد نگران این موضوع هستند که چطور خانه های کوچک و محیط داخلی و دکوراسیون آن را طراحی کنند تا دلتنگی و کوچکی آن را احساس نکنند.

گروه تیراژه هارمونی با بهره گیری از متخصصین طراحی، روانشناسی اجتماعی و ارتباطات کوشیده تا با بررسی آخرین دست یافته های حوزه کاغذ دیواری و پارکت لمینت باراباس و مطابقت آن با فضاهای موجود در ساخت و سازهای کشور الگوهای مناسبی را تهیه و ارائه نماید که با استفاده از آنها این نگرانی هر روز کمتر و کمتر گردد.

مجموعه تیراژه هارمونی با ارائه طرح ها و رنگ های متنوع در کاغذ دیواری و پارکت لمینت، این امکان را فراهم آورده تا با انتخاب ترکیبی مناسب محیط دلنوازی را برای خود بسازید.

تاثیر کاغذ دیواری بر اندازه خانه

نکات انتخاب کاغذ دیواری برای خانه های کوچک


قبل از انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری بهتر است به رنگ وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود توجه کنید زیرا اگر رنگ کاغذ دیواری با وسایل موجود در دکوراسیون مطابقت و همخوانی نداشته باشد دکوراسیون منزل شما خسته کننده و نامنظم به نظر می رسد. توجه به بزرگی و کوچکی متراژ خانه نیز یکی دیگر از مسائلی است که باید در هنگام انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری مورد توجه قرار بگیرد. اگر فضای منزل شما کوچک است و از کفپوش طرح دار در خانه خود استفاده کرده اید کاغذ دیواری ها با رنگ گرم و ملایم و طرح ساده می تواند برای منزل شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. اگر چیدمان و کفپوش های منزل شما ساده است کاغذ دیواری سه بعدی و یا طرح دار می توانند برای منزل شما انتخاب مناسبی باشند.

کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

طرح مناسب کاغذ دیواری برای خانه های کوچک


کاغذ دیواری ها با رنگ های روشن و طرح های کوچک می توانند باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای خانه های کوچک شوند. در ادامه انواع مدل کاغذ دیواری برای خانه های کوچک با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کاغذ دیواری مناسب ابعاد کوچک

کاغذ دیواری مناسب نشیمن کوچک

کاغذ دیواری برای اتاق خواب کوچک مدل های زیبا و شیک کاغذ دیواری مدل کاغذ دیواری برای خانه های کوچک و متفاوت مدل های زیبا و جدید کاغذ دیواری مدل های زیبا و جدید کاغذ دیواری کاغذ دیواری برای خانه های زیبا و شیک انواع طرح های زیبا و متفاوت کاغذ دیواری کاغذ دیواری ساده برای خانه های کوچک انواع طرح های شیک و زیبا کاغذ دیواری مدل های متنوع کاغذ دیواری کاغذ دیواری زیبا و جذاب برای خانه های کوچک کاغذ دیواری زیبا و لوکس برای خانه های کوچک کاغذ دیواری زیبا و شیک برای خانه های کوچک کاغذ دیواری مخصوص خانه کوچک

طرح و رنگ و جنس کاغذ دیواری می تواند در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد و علاوه بر این طرح و رنگ کاغذ دیواری باید با سبک دکوراسیون منزل همخوانی و مطابقت داشته باشد. برای خانه ها با دکوراسیون های داخلی فانتزی و مدرن کاغذ دیواری های ساده می توانند انتخاب ایده آلی باشند و برای خانه ها با دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی کاغذ دیواری ها با طرح و نقش های برجسته و سنگین می توانند انتخاب مناسبی باشند. در این مطلب انواع کاغذ دیواری برای خانه های کوچک با طرح های مختلف را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل کاغذ دیواری ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

تاثیر کاغذ دیواری در ابعاد خانه

کاغذ دیواری سه بعدی و خطای دید

رنگ و متریال و طرح های به کار رفته در دیوار قسمت های مختلف منزل تاثیر زیادی بر دکوراسیون منزل دارد در واقع طرح ها و رنگ های مختلف جلوه ای تازه به دکوراسیون می بخشند و به همین سبب کاغذ دیواری هایی با طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد یکی از این نمونه های جدید کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی هستد که با ایجاد خطای دید به کلی فضا را متحول می کنند و گاهی تاثیر زیادی بر ابعاد فضا دارند.گویی در واقعیت مبلمان منزل در آن صحنه قرار گرفته و فضایی غیر واقعی را طبق سلیقه و انتخاب تصویر مورد نظر شما محقق می سازند.

کاغذ دیواری و خطای دید

انواع کاغذ دیواری

تیراژه هارمونی با طرح های جدید کاغذ دیواری، پی وی سی، کاغذ دیواری فوم، کاغذ دیواری تصویری، کاغذ دیواری مخملی ، کاغذ دیواری دوختی، کاغذ دیواری نگینی ، کاغذ دیواری کریستالی و  کاغذ دیواری سه بعدی این امکان را فراهم آورده تا سلایق گوناگون را دربرگیرد و گستره ای از محصولات خود را در نظر شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید انتخابی آسان و مطمئن داشته باشید.

بابت مطالعه مطلب خانه کوچک اما بزرگ داشته باشید از شما سپاسگزاریم

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید