فروش کاغذ دیواری اتاق کودک

معیارهای انتخاب کاغذدیواری مناسب برای اتاق کودک

به طور کلی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید بیش از سایر قسمت های دیگر خانه به دقت و بررسی و تفکر پرداخت .شاید لازم باشد که که با کارشناسان و روانشناسان کودک مشورت کرد. مشاوران تیراژه شما را یاری خواهند کرد تا بتوانید تلفیقی از هنر و زیبایی و نشاط کودکانه را ایجاد کنید .استفاده از کاغذ دیواری اتاق کودک و پوستر های جذاب در طراحی دکوراسیون مبلمان کودک مناسب و استفاده از شخصیت های کاراکتری مورد علاقه کودکان در طراحی دکوراسیون اتاق کودک بسیار مهم جلوه می نمایند .

 شرکت تیراژه هارمونی وارد کننده انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و ... همراه با شماست 

 

کاغذ دیواری اتاق کودک

انتخاب کاغذ دیواری بر اساس جنسیت کودک

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک خود حتما به جنسیت کودک وعلایق او برای طراحی دکوراسیون اتاقش توجه داشته باشید و سعی کنید برای خرید حتما خود او را هم دخیل کنید و از او بخواهید خودش در خرید کالاهای اتاقش همکاری و اعلام نظر کند .


طرح های کاغذ دیواری اتاق کودک

کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق کودک

کاغذ دیواری پوستری نیز یکی از طرح های مورد علاقه و پر رونق به جهت کار در دکوراسیون اتاق کودک که امروزه توانسته است جایگاه خوبی در طراحی دکوراسیون اتاق کودک کسب نماید و آن هم به دلیل ارتباط عاطفی کودک و نوجوان شما با شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش می باشد .پوستر کودک پوستر ورزشی و یا پوستر هنرمندان نیز از علایق رایج در میان کودکان و نوجوانان محسوب می شوند.برای دیدن مدل های بیشتر به سایت کاغذ دیواری مراجعه نمایید.

خرید کاغذ دیواری اتاق کودک

رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک

معمولا بسته به جنسیت کودک رنگ کاغذ دیواری را انتخاب میکنند برای اتاق دختر معمولا از تم های صورتی و بنفش استفاده میکنند و برای پسران از رنگ های تم آبی استفاده میکنند نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که رنگ کاغذ دیواری اتاق کودک خود را متناسب با دکور داخلی انتخاب کنید که وسایل اتق کودک شما هم به نما بیاید.

طرح کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری اتاق خواب نوزاد

کاغذ دیواری اتاق خواب نوزاد شاید بیش از هر دوران زندگی مهمتر باشد. نوزادان در حال درک محیط اطراف و واکنش نشان دادن به آن هستند. نوزادان بیشتر وقت خود را در محیط اتاق بوده و اولین محرکهای محیطی را از آنجا و به ویژه سقف و دیوارها دریافت می کنند.توصیه می شود در انتخاب کاغذ دیواری اتاق نوزادن از اشکال بسیار پیچیده استفاده نشود. دایره ، مثلث و دیگر اشکال ساده هندسی و یا گلهای کارتونی با رنگهای شاد می تواند گزینه خوبی باشد.سادگی طرح ها سبب می شد که نوزاد درک بهتری از محرک ها داشته باشند.

کاغذ دیواری اتاق خواب نوزاد

طرح های فانتزی اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری مناسب با سن فرزند شما اولین گزینه ای است که می تواند حال و هوای متفاوتی را در درون اتاق بچه ها بوجود آورد. امروزه مدل های متنوعی برای کاغذ دیواری اتاق نوزادان طراحی شده اند که ممکن است تنوع در طرح های کاغذ دیواری شما را در انتخاب طرح مناسب و زیبا دچار تردید کند.والدین می توانند با توجه به رنگ های مورد استفاده در اتاق نوزاد و طرح پرده و روتختی، کاغذ دیواری مناسبی را برای اتاق نوزاد خود انتخاب نمایند.زیباترین طرح های کاغذ دیواری کاغذ دیواری زیبا و جدید کاغذ دیواری با طرح های فانتزی کاغذ دیواری با رنگ آبی برای اتاق نوزاد پسر کاغذ دیوارهای با طرح های عروسکی و فانتزی می تواند انتخاب مناسبی برای کاغذ دیواری اتاق کودک باشند.علاوه بر طرح کاغذ دیواری رنگ آن نیز می تواند بر روی زیبایی و جذابیت اتاق نوزادان تاثیرگذار باشد. اگر نوزاد شما دختر است بهتر است از کاغذ دیواری ها با رنگ های شاد و روشن نظیر صورتی و گلبهی و … استفاده کنید و اگر نوزاد شما پسر است کاغذ دیواری ها با رنگ های پرانرژی نظیر قرمز و آبی و … می تواند انتخاب مناسب و ایده آلی برای اتاق نوزاد باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید