رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری آبی در دکوراسیون

دلایل انتخاب طرح های کاغذ دیواری آبی رنگ در طراحی دکوراسیون اکثر افراد رنگ آبی را به بقیه رنگ ها ترجیح می دهند ،دلیل این امر بی انتها بودن آبی هست.آبی رنگ اقیانوس و دریاست.رنگ آبی نگرانی و استرس را از بین می برد .از این رو در بحث روانشناسی جایگاه رنگ آبی اثبات شده است. از این رو تیراژه هارمونی همگام با پیشگامان صنعت کاغذ دیواری در محصولات خود جایگاه عظیمی برای کاغذ دیواری های با رنگ آبی در نظر گرفته است .

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری آبی رنگ مخصوص اتاق خواب

خوب هست برای سازماندهی فکر خود برای قسمتی از خانه از طراحی آبی استفاده کنیم.کاغذ دیواری آبی چون آبی رنگ شب است گزینه مناسبی برای رنگ اتاق خواب نیز می باشد.برای اتاق های شمالی بهتر است که از آبی فیروزه ای استفاده شود و اتاق هایی که نورگیر خوبی دارند از آبی آسمانی.  

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

همچنین برای محل کار نیز می توانیم از ترکیبی از کاغذدیواری هایی با زمینه آبی و سفید استفاده کنیم . تمام طیف های رنگ آبی با سفید کاملا هماهنگ هستند و فضای متناسبی را در کنار هم ایجاد می کنند. آبی یک رنگ اجتماعی است و رنگ برقراری ارتباط نیز محسوب می شود.

برای دیدن طرح های متنوع از کاغذ دیواری رنگ آبی از سایت کاغذ دیواری دیدن کنید.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

مزایای کاغذ دیواری آبی


کاغذ دیواری آبی برای اتاق نشیمن ،مکان های عمومی و اتاق های مخصوص سرگرمی ،زیرا بیشتر بازدیدکنندگان این رنگ را دوست دارند،چه قصد دارید از کاغذ دیواری آبی پر طاووسی پر غرور استفاده کنید یا از کاغذ دیواری آبی جاذبه فراگیر را دارد.
اگر شما از کاغذ دیواری آبی استفاده نمایید نه تنها مورد پسند همگانی قرار گیرد بلکه تاثیرات روانی خوبی نیز دارد ،در فرهنگ های وودو این عقیده وجود دارد که آبی ارواح شیطانی را دور می کند به این دلیل خانه هارا از نیواورلئان گرفته تا تاهیتی ،در های ورودی و قاب پنجره هایی به رنگ آبی کمرنگ دارند،در سرتاسر نیوانگلند می توانید هنوز در ایوان های دور تادور خانه ها رنگ سایه ایی منحصر به فردی از آبی را ملاحظه کنید و سبز کمرنگ را روی سقف ببینید،می گویند آبی زنبور را دفع می کند چه این باور ها حقیقت داشته باشند یا نه آبی برای بخش خارجی خانه ها کاربردی رنگارنگ دارند.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل


کاغذ دیواری آبی رنگ

به خاطر گرایش های متفاوت در اتاق های غذاخوری آبی این رنگ می تواند سبک ها و دوران ها بی هیچ تلاشی به نمایش بگذارد.برای ایجاد صحنه ایی کلاسیک به اسلوب مدرن سعی کنید از کاغذ دیواری آبی سفید ناهماهنگ در زمینه آسمانی روشن استفاده کنید .هر رنگی که برای کاغذ دیواری فضای غذاخوری مناسب است می تواند برای آشپزخانه هم مناسب باشد البته تم رنگی آن ، زیرا کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه نیست.کاغذ دیواری آبی جذاب می باشد و زمینه ای درخشان برای صرف غذا ایجاد می کنند ،آبی رنگ پاکی است برای میوه های تازه و غذا های داغ می گویند اشتها را کور می کنند،بنابراین شاید برای کسی که رژیم لاغری گرفته مناسب باشد،در هر حالت آبی درخشان راهی است،برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه ایی که در آن نیاز به شادابی احساس می شوند .اگر نگران آن هستید که دیوار هارا با لاجوردی درخشان جلا بدهید .برخی از وسایل خانگی جدید را که به رنگ آبی براق عرضه می شوند،مدنظر داشته باشید.
اگر در منزلتان از کاغذ دیواری آبی استفاده کرده اید و به دنبال مکمل آبی هستید که جلوه کارتان بیشتر شود می توانید از کاغذ دیواری نارنجی که باعث درخشان و به یاد ماندنی کردن اثر می شود استفاده کنید کاغذ دیواری زرد هم تاثیر مشابه رنگ نارنجی را دارد.زیرا زرد هم مثل آبی در طرف دیگر طیف قرار می گیرد،گرچه ترکیب این دورنگ کمتر چشمگیر است،اما بیشتر از ترکیب آبی و نارنجی استفاده می کنند .رنگ زرد و آبی انگار رابطه همزیستی با یک دیگر دارند. آفتاب بر پهنای آسمان را تداعی می کند . شما برای ست های جذاب می توانید از رنگ های سرد مانند سبز هم در فضای خود استفاده کنید و بهره ببرید.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری آبی


اگر پس از نصب کاغذ دیواری ابی بر روی دیوار حالا میخواهید مبلمانتان را هم با کاغذ دیواری ست کنید بهترین ایده استفاده از مبلمان ترکیبی به سبک سفید و ابی است ، تا همخوانی کاغذدیواری با مبلمانتان را نشان دهید ، البته باید در نظر بگیرید که تمامی اثاثیه خانه نباید آبی باشد.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

بهترین ترکیب کاغذ دیواری آبی

اگر به دنبال این هستید که یک فضای کاملا رمانتیک و رویایی داشته باشید میتوانید از ترکیب کاغذ دیواری ابی و یاسی استفاده کنید و یا کاغذ دیواری ابی با وسایل و اکسسوری های یاسی ، به طور مثال دیوار اصلی اتاق نشیمن را از انواع طرح کاغذ دیواری ابی و یا ساده استفاده کنید و همچنین پارچه مبلمانتان و کوسن ها و اکسسوری های دیگر را یاسی انتخاب کنید تا لطافت رویایی زیبایی را به اتاق ببخشید رنگ آبی برای اتاق خواب یک رنگ عالی است. چرا که در این اتاق مطمئن هستید که بعد از پایان یک روز کاری شلوغ می توانید ساعاتی را با خیال راحت ریلکس کنید ، کتاب بخوانید و یا به آهنگ گوش کنید در حالی که از زیبایی رنگ آبی کاغذ دیواری هایی که دیوار را پوشانده اند لذت می برید. تصور کنید که افق دید شما همیشه روبرو به دیوارهای آبی رنگی است که از طرح های چشم نواز کاغذ دیواری برخوردار است.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون مدرن با کاغذ دیواری آبی

چرا فکر می کنید که ممکن است رنگ آبی برای اتاق خواب عالی باشد اما برای پذیرایی نه ؟! رنگ آبی درهر تون و سایه رنگی یک رنگ ایده آل و آرامش دهنده است . چطور می توانید از دکوراسیون پذیرایی با رنگ آبی درباری یا رنگ فیروزه ای چشم پوشی کنید وقتی این رنگ در عین حال که برای شما آرامش را هدیه ارمغان می آورد ، صبر و حوصله شما را باری انجام امور روزانه و زندگی بالا می برد. خلاصه اینکه در فضایی با رنگ آبی احتمال اینکه کسی بتواند اعصاب آهنین شما را خوردکند بسیار پایین است ! خوب قانع شدید. در عین حال که رنگ آبی طیف گسترده ای از رنگ ها با تون آبی را برای شما ارائه می دهد. کاغذ دیواری آبی برای اتاق پذیرایی یکی از سریع ترین راه ها برای داشتن اتاق پذیرایی با دکور آبی است.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل

مدل کاغذدیواری پوستری آبی


هنگام استفاده از کاغذدیواری آبی رنگ به رنگ پرده ها خوب توجه کنید. رنگ پرده ها باید به خوبی با رنگ کاغذ دیواری ست شوند. رنگ سورمه ای رنگ خوبی برای هماهنگ شدن با کاغذ دیواری آبی می باشد. هرچند که خود رنگ سفید یک رنگ خوب برای ست شدن با هر نوع رنگ آبی است.

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید