تغییرات خلاقانه در دکوراسیون خانه

دکوراسیون مطلوب نوروزی

دید و بازدید در ایام نوروز از آیین کهن ایرانیان می باشد و تلاش هر بانوی ایرانی هست که بهترین پذیرایی را از مهمانان خود داشته باشد.به یاد داشته باشید که فقط پذیرایی به تنهایی مهم نیست ، اگر شما قصد دارید آرامش و راحتی را به مهمانانتان منتقل کنید ظاهر و حال و هوای خانه نیز می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. ما در مطلب زیر نکاتی از دکوراسیون را آموزش می دهیم که با استفاده از آنها می توانید دکوراسیونی مطلوب نوروز را بوجود آورید.

شرکت تیراژه هارمونی تولید کننده و واردکننده پارکت لمنیت و کاغذ دیواری با ارائه خدماتی نوین در خدمت شما عزیزان می باشد

نکات طلایی دکوراسیون نوروزی

نصب تابلو در راه پله

اگر برای رسیدن به خانه مهمانان باید مسیری را در راه پله طی کنند بهتر است دیوارها را خالی نگذارید و با استفاده از تابلو های هنری یا رنگی زیبایی خاصی را در دیوارها ایجاد کنید.همچنین می توانید از کاغذ دیواری های رنگی و شاد استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم اگر از کاغذ دیواری استفاده می کنید تابلوی کمتری نصب کنید تا زیبایی انواع کاغذ دیواری کاملا نمایان شود.

نصب تابلو در راه پله

نصب استیکرهای طرح دار بر روی سطح ارتفاع پله ها

با نصب استیکر های رنگی یا کاغذدیواری های پوستری و شاد می توانید رنگ و روح تازه ای به خانه در بدو ورود ببخشید.اگر از راه پله ورودی ساختمان شما با همسایگان دیگر مشترک می باشد می توانید همه با اتفاق نظر رنگ های شاد کاغذ دیواری یا استیکر را انتخاب نمایید.

نصب استیکر های طرح دار در راه پله

استفاده از رنگ های شاد در ورودی خانه

شما می توانید از کاغذ دیواری شاد برای ورودی منزل استفاده کنید که باعث انرژی بخشی به شما و مهمانانتان می شود .

کاغذ دیواری شاد

استفاده از گیاهان آپارتمانی

وجود گیاهان در هر فضایی می تواند حس طراوت و تازگی را به همراه داشته باشد.شما می توانید با استفاده از گیاهان زنده روحیه تازه ای را به خانه بیاورید.حتی اگر امکان استفاده از گیاهان را ندارید ، می توانید از کاغذ دیواری های پوستری با طرح طبیعت استفاده کنید.

گیاهان آپارتمانی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید