کاغذ دیواری سقفی

کاغذ دیواری مخصوص سقف خانه

اگر سقف خانه شما دارای قسمتی پیش آمده یا با استفاده از گچ بری دارای طرح خاصی می باشدیا هر جزئیات معمارانه خاص دیگر می توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید. البته ناگفته نماند که کاغذ دیواری که انتخاب می کنید باید از نظر طرح و رنگ با لوستر هماهنگی داشته باشد. همانطور که در تصویر زیر می بینید از کاغذ استفاده شده که دارای طرح های مختلف می باشد و هارمونی بین کاغذدیواری و پارکت لمینت و لوستر کامل دیده می شود .

کاغذ دیواری مخصوص سقف خانه

نقش کاغذ دیواری سقف در دکوراسیون داخلی

یکی از راهکار های نوین در دکوراسیون داخلی پوشاندن سقف توسط کاغذ دیواری می باشد. اگر شما برای سقف از کاغذد دیواری طرح دار استفاده کنید و برای دیوارهای جانبی از کاغذ دیواری ساده با رنگ پس زمینه کاغذ دیواری سقف انتخاب کنید دکوراسیونی شیک و مدرن خواهید داشت.

مزیت استفاده از کاغذ دیواری سقف

  • این طراحی بسیار کم هزینه و به صرفه خواهد بود.
  • در این طراحی از شلوغ جلوه دادن خانه جلوگیری می شود
  • کاغذ دیواری سقف  را می توان چند وقت یک بار تعویض کرد
  • جلوگیری از کسل کنندگی خانه

نصب کاغذ دیواری سقفی

به طور کلی نصب کاغذ دیواری سقفی همانند اجرا کاغذ دیواری معمولی و به مراتب ساده تر از رنگ کردن سقف است، چراکه به سرعت و بدون جابجایی لوازم فضای داخلی انجام می شود و دردسرهای رنگ آمیزی را ندارد. برای آشنایی با نصب آسان کاغذ سقفی می توانید به مطلب نصب آسان کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل توسط خودتان در چیدانه رجوع کنید و به سادگی سقف خودتان را تزیین کنید.

کاغذ دیواری سقفی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید