کاغذ دیواری طوسی و زیبا تر شدن دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری طوسی

آنچه که در آخرین مدهای دکوراسیون ظهور کرده ، رنگ آمیزی فضا با طیف های مختلف طوسی می باشد. شما می توانید از کاغذ دیواری به رنگ طوسی استفاده کنید . کاغذدیواری طوسی می تواند یک پس زمینه زیبا و شیک و در عین حال خنثی را برایتان بوجود آورد. در واقع استفاده از کاغذ طوسی باعث می شود تا رنگ های چشم گیر دیگری که در فضا هستند بیشتر دیده شوند.

کاغذ دیواری طوسی

تجربه حسی عالی با کاغذ دیواری طوسی

وقتی از کاغذ دیواری به رنگ طوسی به عنوان رنگ غالب استفاده می کنید انتخابی عالی برای لایه گذاری رنگ های مختلف روی هم است. لازم است این نکته را یادآور شویم که استفاده از کاغذ دیواری طوسی نه تنها افسرده کننده نیست بلکه حس عالی و گیرایی را در وجودتان بوجود می آورد.

 خرید کاغذ دیواری طوسی

ترکیب رنگ کاغذ دیواری سفید و طوسی

اگر روی دیوارها از کاغذ سفید رنگ به تنهایی استفاده کنید شاید رنگ سفید خالص باعث اذیت چشم شود ولی اگر همین کاغذ دیواری سفید با رنگ کاغذ دیواری طوسی ترکیب شود رنگی بی نهایت جذاب و گیرا را بوجود می آورد. ترکیب رنگ مناسب دیگر برای کاغذ طوسی رنگ زرد می باشد.

ترکیب رنگ کاغذ دیواری طوسی و سفید

ترکیب رنگ کاغذ دیواری طوسی و زرد

کاغذدیواری طوسی و زرد می توانند ترکیب شیک و زیبایی را درکنار هم ایجاد کنند . برای اتاق کودکتان هم می توانید از کاغذ طوسی استفاده کنید اما کاغذ دیواری طوسی را با رنگ صورتی همراه کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید