نکاتی در مورد نصب پوشش دیوار

دقت در نصب کاغذ دیواری

توجه به جزییات در کیفیت نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار تاثیر زیادی خواهد داشتپس درهر مرحله با دقت عمل کنید.دربسیاری از موارد ،یک توپ کاغذ دیواری ، (یعنی کمی بیش از 3/5 متر مربع ) کاغذ دارد . ولی با احتساب بریده و نیز ضایعاتی ناشی از جور کردن نقش کاغذ ، یک توپ کاغذ دیواری اغلب بیش از 2/8 متر مربع را نمی پوشاند .

بهترین روش نصب کاغذ دیواری

اندازه گیری طول دیوار

برای محاسبه ی تعداد توپ های که لازم خواهید داشت، طول دیوار ها را اندازه گیری کنید، این اندازه را در ارتفاع دیوار ضرب کنید .از این حاصل ضرب مساحت پنجره ها و در ها و دریچه های دیگر را کم کنید .حاصل را بر 2/8 درسیستم متریک تقسیم کنید.اگر مساحت کاغذ دیواری روی هرتوپ مقدار استاندارد حدود 3/5 متر مربع می باشد ،لازم است که در محاسبات خو طبق عوامل موجود تغییراتی بدهید.

نصب پوشش دیوار

مشاوران فروش کاغذ دیواری

فروشنده می تواند شمارا راهنمایی کند تا براورد خود را به رقم دقیق تری برسانید .عاقلانه این است که به لحاظ اشتباهاتی که ممکن است در محاسبات و اندازه گیری پیش آید و نیز به منظور وصله کردن های که بعد از نصب کاغذ دیواری وجود دارد،همیشه یک توپ اضافی هم بخرید .هنگامی که سفارش خود را دریافت می کنید مطمئن شویدکه رنگ همه ی توپ ها یکسان است.

کارشناسان ما در تیراژه هارمونی شما را یاری خواهند داد تا با دقت محاسبات لازم جهت نصب پوشش دیوار را انجام دهید و بتوانید بیشترین بهره وری و کمترین اتلاف را داشته باشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید