کاغذ دیواری جدید

زیباترین کاغذ دیواری های جدید

در ایران وقتی موجی جدید از پدیده ای وارد میشود به گونه ای است که همه به سوی آن گرایش پیدا میکنند و بعد از مدتی آن  از مد می افتد و کسی دیگر سراغ آن نمی رود. طراحی دکور با کاغذ دیواری هم از این داستان جدا نبود و در دوره ای بسیار پرطرفدار شد و بعد از مدتی رو به زوال گذاشت تا اینکه بعد از مدت ها با ورود کاغذ دیواری های جدید تقاضا برای آن ها رو به افزایش گذاشته .دلایل بازگشت این تقاضا و به اصطلاح مد شدن دوباره کاغذ دیواری جدید تحول در طرح ها و افزایش بسیار زیاد تنوع آن ها میباشد که این پدیده را سبب شده.اما اگر با دقت بیشتری به قضیه نگاه کنیم دلایل دیگری هم در این قضیه دخیل هستند.

طرح های کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری با طرح های جدید

افرادی که خیلی علاقه مند هستند تا به روز باشند ، مرتبا به دنبال استفاده از به روزترین وسایل در منزل خود هستند . کاغذ دیواری جدید یکی از ابزاری هستند که همواره مورد توجه طراحان داخلی بوده است . برای مشاهده طرح های جدید کاغذ دیواری می توانید به بخش کاغذ دیواری سایت تیراژه هارمونی مراجعه نموده و از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری دیدن نمایید . 

طرح های کاغذ دیواری جدید

اهمیت کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی منزل


دکوراسیون داخلی در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد بوده است و آنها برای داشتن خانه های زیبا هزینه های فراوانی را متقبل می شوند . طراحان داخلی عقیده دارند یکی از عناصری که بیشترین تاثیر را بر دکوراسیون خانه میگذارد و می تواند پایه ای برای دیزاین بخش های دیگر خانه باشد کاغذ دیواری است . اخیرا کاغذ دیواری جدید در طرح و رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه ی همه ی افراد در بازار موجود می باشد . کاغذ دیواری ها در انواع مختلف ساده ، گل دار ، تصویری ، قابل شست و شو و ... در بازار موجود می باشد .

مدل های کاغذ دیواری جدید


داستان استفاده از کاغذ دیواری در ایران بدین گونه است که در ابتدای ورود آن به بازار ، تبدیل به یکی از محبوب ترین دیوار پوش ها شد و تقریبا به منزل همه ی افراد راه یافت . در ابتدای ورود کاغذ دیواری به ایران طرح ها و رنگ های آن از تنوع چندانی برخوردار نبود . به همین دلیل پس از گذشت مدتی این طرح ها دمده شده و کاغذ دیوار ی ها جایگاه خود را در بازار از دست دادند . تا اینکه در یکی دو سال اخیر طرح جدید کاغذ دیواری وارد بازار شد ، تنوع موجود در طرح و رنگ کاغذ دیواری جدید و کیفیت بالای آنها باعث شد تا دوباره به محبوب ترین دیوار پوش ها در دکوراسیون داخلی تبدیل شود .

مدل های کاغذ دیواری جدید

نکات طلایی در انتخاب کاغذ دیواری جدید


اگر قصد دارید دیزاین خانه یتان را تغییر دهید یا در فکر ایجاد دکوراسیونی متفاوت هستید بدون شک یکی از اقلامی که در آن حساسیت زیادی به خرج خواهید داد انتخاب کاغذ دیواری است . توجه داشته باشید که هماهنگی طرح کاغذ دیواری جدید با سبک دکوراسیون منزل بسیار مهم است . برای سبک های مختلف دکوراسیون داخلی طرح های مختلف کاغذ دیواری در بازار موجود می باشد . برای خانه های کلاسیک بهتر است از طرح های کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری برجسته با رنگ های ملایم استفاده کرد و در دکوراسیون مدل از طرح ها هندسی و حدالامکان ساده استفاده کنید . بسیار مهم است که پیش از اقدام به خرید اطلاعات کافی در مورد جدید ترین طرح های کاغذ دیواری کسب نمایید .

رنگ های کاغذ دیواری جدید

 کیفیت کاغذ دیواری جدید

امروزه کاغذ دیواری های جدید بدلیل استفاده از متریال های پلیمیری جدید در سختار خود چه از نظر طول عمر چه از نظر ظاهر بسیار با همتایان پیشین خود تفاوت دارند.

 تمیز کردن کاغذ دیواری جدید

این کاغذ دیواری ها خاصیت کاغذ دیواری های قابل شستشوی بالا و مقاومت در برابر آب و مواید شوینده میتواند انتخابی عالی برای افرادی که بر روی تمیزی دیوارها تاکید بسیار دارند باشد زیرا به دلیل جنس مواد آن به آسانی تمیزمیشود

نصب آسان کاغذ دیواری های جدید

این کاغذ دیواری ها به خاطر نصب آسان بر روی سطوح مختلف این قابلیت را دارند و این خود مزیت بسیار عالی است زیرا به آسانی و با صرف زمان بسیار کم کمک میکند که خانه ای عالی داشته باشیم و دردسرهای رنگ را ندارد.

تمیز کردن کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری جدید و شیک

امروزه کاغذ دیواری جدید برای انواع دکوراسیون ها اعم از مدرن ، کلاسیک ، سنتی و ... در بازار موجود می باشد . طرح های جدید همواره طرفداران خاص خود را دارند و متناسب با سلیقه های مختلف از شرکت تیراژه هارمونی قابل خریداری می باشند . 

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید