بهترین برند پارکت لمینت

بهترین کفپوش موجود در بازار

یکی از شیک ترین کفپوش ها پارکت لمینت است ، امروزه بیشتر در دکوراسیون داخلی از این نوع کف پوش استفاده می شود و به دلیل تنوع در طرح و رنگی که دارد بسیار محبوب است و اگر مناسب با فضا انتخاب شود دکوراسیون منزل شما را بسیار دلنشین میکند. لمینت به نوعی پارکت مصنوعی است که یک روکش چوبی و لایه ی محافظت کننده بر روی آن کشیده شده است . در بهترین مارک پارکت لمینت روکش های رویی معمولا ضد آب هستند و آب به داخل آنها نفوذ پیدا نمیکند . پارکت لمینت در سه ضخامت مختلف 8 ، 10 و 12 میلی متر در بازار موجود است . شما میتوانید با مراجعه به سایت فروشگاه تیراژه هارمونی بهترین مارک پارکت لمینت را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید .

بهترین برند پارکت لمینت


چگونگی انتخاب پارکت لمینت مناسب

یکی از دغدغه هایی که افراد در هنگام خرید پارکت لمینت مواجه هستند این است که پارکت لمینت مناسب را چگونه انتخاب کنند؟ اگر شما بهترین مارک پارکت لمینت را نیز خریداری کنید ، مادامی که به نکات انتخاب مناسب پارکت از نظر رنگ و طرح توجه نکنید نمیتوانید خانه ی خود را آنطور که باید و شاید زیبا کنید . بسیاری از موارد هستند که غیر قابل تغییر هستند برای مثال ابعاد خانه ی شما قابل تغییر نیست ولی شما می توانید با انتخاب کف پوش مناسب خانه ی خود را کوچک تر یا بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهید . بهتر است پیش از خرید پارکت لمینت به موارد و نکات زیر توجه نمایید :
• با انتخاب پارکت لمینت تیره و سقف ،دیوار های رنگ روشن، اتاق شما پهن تر به نظر می آید .
• به کار گیری پارکت لمینت رنگ روشن  باعث بزرگتر دیده شدن خانه می شود ، اما به این نکته توجه کنید که استفاده ی صرف از رنگ های روشن سردی و بی روحی را در پی خواهد داشت .
• پارکت و سقف روشن و دیوار های تیره باعث بارک تر جلوه کردن خانه می شود .

انتخاب بهترین پارکت لمینت

بهترین مارکت پارکت لمینت چیست؟

برند ها و شرکت های زیادی در زمینه ی دکوراسیون و ابزار دکوراسیون داخلی در ایران فعالی دارند که انواع مختلف پارکت  اعم از پارکت  ایرانی و خارجی عرضه می کنند .اما قطع به یقین کشور آلمان به عنوان یکی از تولید کنندگان و پیشتازان این صنعت بهترین مارکت پارکت لمینت را تولید و عرضه می کند و پارکت لمینت آلمانی از بالاترین کیفیت برخوردار است .

بهترین مارک پارکت لمینت چینی

کشور چین یکی از سابقه داران در زمینه ی تولید کف پوش می باشد و توانسته است محصولاتی زیبا و با کیفیت را به بازار عرضه کند شاید پارکت های چینی جز بهترین مارکت پارکت لمینت موجود در بازار نباشد اما در سال های اخیر توانسته است با همکاری برخی از کشور های اروپایی و استفاده از دانش و فناوری های آن ها کیفیت های بهتری را ارئه دهد . از مهم ترین مزیت های پارکت های چینی تنوع و رنج قیمت گسترده ی آنها است که متناسب با هر بودجه ای پارکت های زیبا تولید کرده است . پارکت  ارزان  و پارکت های لوکس و زیبا با قیمت های متنوع در بازار موجود هستند و هر کس با توجه به بودجه و سلیقه ی خود میتواند پارکت مناسب را انتخاب کند .
پارکت لمینت های ساخت کشور ترکیه
کشور ترکیه در چند سال گذشته وارد بازار تولید و صادرات پارکت لمینت شده است و توانسته است در طی این مدت محدود سهم بازار خوبی داشته باشد . کشور ترکیه با الگو برداری از کشور آلمان که تولید کننده بهترین مارک پارکت لمینت است توانسه است هم از نظر ظاهری و هم از نظر قیمتی با کشور رقیب و همسایه ی خود در تولید کف پوش های از جنس پارکت لمینت رقابت کند .

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید