آیا پارکت موریانه میزند

آیا پارکت بهترین کف پوش ساختمانی است ؟

پارکت لمینت این روز ها یکی از محبوب ترین انواع کف پوش ها هستند . این کف پوش ها که از جنس چوب هستند دارای یک سری مزایا و معایب می باشد . پارکت ها ظاهری بسیار زیبا دارند و در طرح و رنگ های متنوع در بازار قابل تهیه هستند و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردار هستند .

آیا پارکت موریانه می زند

راهکار های انتخاب کف پوش مناسب

در گذشته کف پوش های سنتی مثل موکت ، موزائیک ، سنگ و ... استفاده می شد . امروزه دو نوع کف پوشی که بیشترین استفاده رو دارند سرامیک و پارکت لمینت هستند .پارکت ها برای منازل مسکونی و اداری بسیار مناسب هستند .
کف پوش ها یکی از ارکان اصلی در دکوراسیون داخلی هستند و همانطور که در انتخاب سایر وسایل خانه دقت فراوان می شود در انتخاب کف پوش مناسب نیز دقت فراوان می شود . یکی از دغدغه هایی که همواره در ذهن خریداران پارکت ها وجود دارد معایبی است که آنها دارند یکی از این معایب این سوال است که آیا پارکت موریانه می زند ؟ در ادامه ی این مقاله با تیراژه هارمونی همراه باشید تا شما را بامزایا و معایب پارکت ها آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم درست تری را بتوانید در هنگام خرید کف پوش بگیرید .

مزایای کفپوش چوبی

مزایای کف پوش چوبی

• پارکت ها چوبی بر خلاف سرامیک ها سرد نیستند و موجب درد مفاصل نمی شوند .
• جای لکه بر روی آنها باقی نمی ماند و به سهولت پاک می شوند .
• باکتری ها در آن رشد نمی کند
• نصب آن آسان است
• تنوع در طرح و رنگ و قیمت های آن بسیار زیاد است .
• مقاومت در برابر خراش ها و فرورفتگی ها
• مقاومت در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید

معایب پارکت چوبی

معایب کف پوش چوبی

علی رغم زیبایی و مزایایی که پارکت های چوبی دارند . برخی از باور هایی وجود دارد که شاید شما نیز آن ها را شنیده باشید . پارکت ها چون از جنس چوب هستند ممکن است خانه ای برای موریانه یا سوسک باشد . و همین عامل باعث شده است که علی رغم تمایل به خرید گاهی اوقات از خرید کف پوش های چوبی منصرف شوید .در واقع این باور به دلیل جنس این پارکت لمینت ها ایجاد شده است  اما حقیقت این است که لایه های شیمیایی که پلی استر نام دارند باعث می شود هیچ گونه حشره ای در آن ها رشد نکند و زنده نماند . اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که این سوال ذهن شما را مشغول کرده که آیا پارکت موریانه می زند بهتر است پس از مطالعه ی این مقاله با خیال راحت اقدام به خرید نمایید .

چگونه از ایجاد موریانه در پارکت جلوگیری کنیم

همانطور که در بالا نیز اشاره شد پارکت های نو که لایه ای از پلی استر بر روی خود دارند به هیچ عنوان موریانه نمی زنند . ممکن است پس از تردد های فراوان این لایه های پلی استری از بین بروند . پس بهتر است پس از چند سال استفاده از پارکت یا آنها را به کلی عوض کنید  یا اینکه مجددا لایه ی پلی استری بر روی آن بکشید تا خیالتان راحت شود .

شرکت تیراٰژه هارمونی مفتخر است که زیبا ترین و ماندگار ترین طرح ها را در زمینه اجرا و  فروش پارکت لمینت و کاغذ دیواری  ارائه دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید