راهکارهای افزایش طول عمر کاغذ دیواری

 راهکارهای افزایش عمر کاغذ دیواری

  • استفاده از آب ولرم و صابون در شستشوی کاغذ دیواری

برای پاک‌سازی لکه‌ها از روی کاغذ دیواری از آب‌ولرم و صابون استفاده کنید و هنگامی که لکه به‌خوبی از بین رفت روی محل آن آب خالی بگیرید تا کف صابون از بین برود. بلافاصله پس از شستشوی آن ناحیه با استفاده از یک حوله‌ی خشک، محل لکه را خشک کنید.

البته در برخی موارد با لکه‌هایی جدی‌تر و عمقی‌تر رو به رو می‌شویم که در آن‌جا استفاده از صابون کارساز نبوده و باید از پاک‌کننده‌های قوی‌تر شیمیایی کمک بگیریم.

شست و شو کاغذ دیواری

  •  از اسفنج‌های نرم برای پاک کردن لکه استفاده کنید

برای پاک‌سازی لکه‌ها از اسفنج نرم و منعطف استفاده کنید تا به الیاف کاغذ دیواری آسیب نرسد. در نظر داشته باشید استفاده از سیم‌های ظرفشویی و یا اسکاج ظرفشویی می‌تواند الیاف اساسی کاغذ دیواری را نابود کند و حتی کاغذ آن محدوده را کاملا از بین ببرد.

  •  دیوارها را زود به زود گردگیری کنید

هر سه روز یک مرتبه حتما کاغذ دیواری‌هایتان را گردگیری کنید، چرا که در اثر ماندگاری؛ گرد و غبار روی کاغذها ثابت شده و پاک کردن آن‌ها دردسر خواهد شد.

همچنین ماندن گرد و غبار روی کاغذ دیواری باعث از بین رفتن شفافیت و جلای کاغذ شده و به مرور زمان سبب بدرنگ شدن کاغذهای‌تان می‎شود.

  •  به لکه‌ها گیر ندهید و پاپیچ‌شان نشوید

گاهی اوقات با لکه‌هایی رو به رو می‌شویم که هرچه تلاش می‌کنیم پاک نمی‌شوند و روی دیوار جا خوش کرده‌اند! پیشنهاد می‌کنیم از این لکه‌ها دست بردارید و پاپیچ‌شان نشوید چرا که در اثر ساییدن بیش از حد ممکن است حجم لکه روی دیوار بیش‌تر شده و جلوه‌ ناپسندتری نسبت به‌حالت اولیه پیدا خواهند کرد و یا به قول معروف سعی داشتیم ابروی آن را درست کنیم و چشمش را هم کور کردیم!

لکه زدایی کاغذ دیواری

انواع کاغذ دیواری

بسیاری از خانه هایی که ما و شما دیده ایم از رنگ برای زیباسازی دیوار های خود استفاده میکنند اما در سال هایی که پیش رو داریم شاهد این موضوع بوده ایم که کاغذ دیواری مدرن در خانه جای خود را به راحتی بازکرده اند به شیوه ای که بسیاری از مردم ترجیح میدهند از کاغذ دیواری ها به جای رنگ در خانه های خود استفاده کنند. همانطور که میدانیم ابزار های امروزی در هر شاخه ای که باشد برای درک بهتر دسته بندی میشوند .

کاغذ دیواری ها نیز به نوبه خود دارای تقسیم بندی هایی هستند که لازم است آنها را بشناسیم.

نمونه اول کاغذ دیواری ها را میتوان کاغذ دیواری های قابل شستشو و نمونه دوم آنها را میتوان کاغذ دیواری های غیرقابل شتسشو دانست.در نمونه اول همانطور که از نامش پیداست.براحتی و با آب قابل تمیز شدن هستند.

اما نمونه دوم کاغذ دیواری با دشواری های بسیار زیادی باید نگهداری شوند.

کاغذ دیواری غیرقابل شستشو 

البته مقصود شستشوی آسان در نوع قابل شستشو نیز این نیست که هرگونه که دلمان خواست آن‌ها را بشوییم و یا به‌عبارتی شیر آب را روی کاغذها باز کنیم! بلکه حتی باید کمی مراقب‌تر و محتاطتر عمل کرد تا عمر کاغذ دیواری‌هایمان بیش‌تر شود.

 شرکت تیراژه هارمونی وارد کننده انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت متناسب با کاربرد های خانگی و اداری و صنعتی و ... همراه با شماست 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید